Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

1. Uvod

Dobrodošli v spletni prodajalni pekarnapodgradom.si, kjer lahko udobno z domačega kavča nakupujete 24 ur na dan. Podjetje Ekod d.o.o, Vrenska gorca 16, 3255 Buče; PE Pekarna pod gradom, Trška cesta 4, 3254 Podčetrtek (v nadaljevanju “ponudnik”) in kupec medsebojne obveznosti v zvezi s storitvijo e-trgovine urejata s pogoji poslovanja, navedenimi na tem mestu. Pekarnapodgradom.si naročene izdelke dostavlja kupcem na območju Slovenije. V spletni prodajalni lahko nakupujete kot registriran uporabnik, lahko pa nakup opravite tudi brez registracije. Za dodatne informacije nas lahko pokličete na telefonsko številko 041 754 801 ali 040 416 450, vsak delovni dan, od ponedeljka do petka, med 8.00 in 15.00 uro, ali pišete na elektronski naslov info@ekod.si Če na vprašanje ne bomo mogli odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času. pekarnapodgradom.si dopušča možnost napak pri objavljenih opisih ali ceni izdelkov. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.pekarnapodgradom.si, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pogoje poslovanja je ponudnik objavil na spletni strani www.pekarnapodgradom.si in so veljavni od 1. aprila 2020. Podjetje Ekod d.o.o, Vrenska gorca 16, 3255 Buče; PE Pekarna pod gradom, Trška cesta 4, 3254 Podčetrtek., si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani www.pekarnapodgradom.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: - identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), - kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), - bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), - dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili), - pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), - vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, - način plačila in dostave, - veljavnost ponudbe, - rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla, - pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Uporaba spletne trgovine (neregistriran ali registriran obiskovalec)

Obiskovalec spletno trgovino uporablja kot neregistriran uporabnik, pri čemer pa ima pri posameznih korakih na spletu možnost hitre registriracije svojega uporabniškega profila. Uporabnik se registrira tako, da izpolni obrazec za registracijo s naslednjimi podatki: Ime, Priimek, Naslov, e-pošta ter telefonska številka, pri čemer je seznanjen tudi s splošnimi pogoji naročanja, ki jih potrdi in sprejme. Z registracijo uporabnik pridobi dostop do profila, kjer lahko spremlja svojo zgodovino nakupov, registracija pa uporabniku koristi tudi v smislu hitrejšega ter enostavnejšega naročanja preko spletne trgovine www.pekarnapodgradom.si, saj uporabniku na ta način ni potrebno vedno znova vnašati podatkov o naslovu za dostavo, saj je le-ta vnešen ob registraciji v sistem. V primeru, da uporabnik želi dostavo na drug naslov, ima tekom opravljanja novega naročila tudi to opcijo. Registracija je možna samo ob posredovanju vseh obveznih podatkov in ob strinjanju splošnih pogojev uporabe spletne strani www.pekarnapodgradom.si. Če uporabnik ne želi posredovati katerega od obveznih podatkov ali ne sprejme splošnih pogojev, ne bo mogel uspešno dokončati prijave in njegova registracija ne bo izvedena oz. uspešna. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in se povezujeta z vnesenimi podatki. Po opravljeni registraciji se lahko uporabnik v svoj profil prijavi z uporabniškim imenom, ki je enak elektronskemu naslovu in geslom, ki si ga je izbral ob registraciji. Če se želi uporabnik naročiti na obveščanje o aktualnih akcijah in novostih, lahko le-to označi med procesom svoje registracije in s tem avtomatsko potrdi in soglaša s privolitvijo o prejemanju e-novic. Uporabnik se lahko od prejemanja obvestil tudi vsak čas odjavi na način, da pošlje sporočilo z zahtevo o odjavi na info@ekod.si. Varstvo in zaupnost osebnih podatkov zagotavljamo skladno z zapisanim v nadaljevanju tega pravnega obvestila.

4. Naročila

Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 4 dni (dan oddaje + 4 dni). Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

5. Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne strani www.pekarnapodgradom.si ažurira in spreminja pogosto in hitro vendar pa zaradi povpraševanja včasih lahko pride do napake in izdelka ni na zalogi. V tem primeru vas bomo obvestili in vam v primeru predplačila vrnili kupnino. Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.

6. Veljavnost ponudbe, cene in popusti

Cene izdelkov, ki so objavljene v spletni prodajalni pekarnapodgradom.si, so navedene v EUR in ne vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za DDV). Veljajo do preklica oziroma do objave novih cen. Ponudba na straneh spletne prodajalne velja samo za nakup preko spletne prodajalne. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Promocijska koda: Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdeš na naslovni strani oglasnega sporočila ali na strani posameznega oddelka.

Uporaba kode za popust:

• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.

• V okence ”koda kupona” vpišite kodo za popust in kliknete gumb ”uporabi kupon”.

• Za en nakup je možno uveljaviti samo eno kodo za popust. Koda s popustom ne velja za artikle, kateri so že v akciji.

• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

7. Postopek nakupa

Nakup in iskanje sta zelo preprosta in enostavna, saj lahko s pomočjo iskalnika ali preko podkategorij in filtrov hitro poiščete želeni izdelek. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, izpolnete obrazec za hitri nakup ali pa se registrirajte in nakup opravite kot registrirani uporabnik. Omogočena so plačila prek kreditnih kartic, po povzetju, po predračunu in osebni prevzem. Spletna trgovina omogoča tudi vpis promocijske kode, s katero si lahko zmanajšate znesek v košarici. Vpišete svoje podatke za dostavo in plačilo (podatki o kreditni kartici), ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup. Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila oz. obvestilo, da je naročilo v obdelavi. V primeru napake med nakupom, lahko kupec naročilo enostavno popravi, zamenja artikel ali nakup prekliče.

Koraki procesa nakupa:

• 1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po kategorijah (npr. glede na namen uporabe, po velikosti, barvi, ipd.), poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup.

• 2. korak – (OPCIJSKO) vpis promocijske kode S klikom na košarico, vas preusmeri v košarico. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X]) oziroma spreminjate količino z gumbi +/-. V kolikor imate »promocijsko kodo« za popust, jo lahko vpišete v polje »Koda za popust« in si s tem zmanjšate znesek vašega naročila. Promocijske kode lahko je mogoče pridobiti na več načinov. Preko oglaševalskih akcij na Facebok in Instagram profilu pekarna_pod_gradom in preko spletne strani www.pekarnapodgradom.si.

• 3. korak– izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo) Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji pod gumbom »Prijavite se« v zgornjem meniju. Neregistrirani uporabniki kliknite nakup opravite z vpisom podatkov v košarici. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Potrdi«. Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec s kontaktnimi podatki. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, kliknite pri polju dostava na »Naslov za dostavo in plačilo nista enaka« in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Vedite le, da če pošiljate paket na drugačen naslov, kot je naročnikov, plačilo blaga po povzetju ni mogoče. Na tej fazi vam ostane samo še izbira med ponujenimi načini plačila

• 4. korak – plačilo (preverba naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa) Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Oddaj naročilo«, še enkrat preverite, če je znesek naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Prosimo, da v tem koraku izberete ustrezen način plačila in kliknite na »Oddaj naročilo«. Stran vas preusmeri glede na izbran način plačila, kjer vpišete plačilne podatke. Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

8. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

• Plačilo po povzetju Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. Plačilo po povzetju je omogočeno le v primeru, če uporabnik želi, da se mu naročeni izdelek iz našega prodajnega asortimana dostavi na njegov domači naslov v Sloveniji. V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, vam bo pošiljko dostavila kurirska služba med 08. in 16. uro! V kolikor v tem času dostave niste dosegljivi na domačem naslovu oz. na naslovu, ki ste ga pustili za izstavitev računa, lahko ob oddaji naročila navedete drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov kjer ste dosegljvi oz. je dosegljiv nekdo, ki bi pošiljko lahko prevzel. V kolikor na naslovu za dostavo v času dostave nihče ne bo dosegljiv, kurir pusti obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se z njim dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti. V primeru, da paketa kupec ne prejme v dveh (2) delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko elektronske pošte info@ekod.si ali na telefonsko številko 040416450. V primeru plačila po povzetju si kurirska služba zaračunava strošek dostave po povzetju v višini 2€.

• Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR. Račun prejme plačnik računa in ne prejemnik, če je to druga oseba. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Ekod d.o.o, Vrenska gorca 16, 3255 Buče; PE Pekarna pod gradom, Trška cesta 4, 3254 Podčetrtek v roku 2 dni po prejemu predračuna. Plačilo se lahko izvede preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Abamobi, itd.). V kolikor izvedete plačilo, je vedno dobrodošlo, da nam le-to tudi sporočite. V kolikor v dveh (2) delovnih dneh ne prejmemo vašega plačila, smatramo, da odstopate od naročila in bomo naročilo preklicali. Pomoč za plačila predračuna (UPN) Pri izpolnjevanju univerzalnega plačilnega naloga (UPN) navedite naslednje podatke: Namen plačila: Plačilo naročila št. XXX (XXX pomeni številko vašega naročila) Naziv: Ekod d.o.o.. Naslov: Vrenska gorca 16, 3255 Buče Številka računa: SI56 6100 0000 4166 497, DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA Sklic: SI00 XXXXX (XXXXX pomeni petmestno številko vašega naročila)

• Plačilo računa na poslovni račun ponudnika Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na e-mail poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila. V roku 5 dni po sprejemu naročila bo uporabnik prejel na svoj naslov račun s položnico in podatki o plačilu. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Ekod d.o.o, Vrenska gorca 16, 3255 Buče; PE Pekarna pod gradom, Trška cesta 4, 3254 Podčetrtek v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.

• Plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Paypal Plačilo lahko preko sistema Paypal opravite s spodaj navedenimi plačilnimi karticami: - s plačilno kartico Maestro - s plačilno kartico Visa in Visa Electron, - s plačilno kartico MasterCard Paypal je način plačila z VISA in Mastercard kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca. V kolikor naročite izdelke in bi želeli plačati preko storitve PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPal računu vidno že v roku nekaj minut. V kolikor vašega plačila na naš PayPal račun ne bomo prejeli v roku nekaj dni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ali po telefonu na telefonsko številko, ki ste ju pustili ob oddaji naročlila. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@ekod.si. Kupec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče ponudnika na njegovo kontaktno telefonsko številko 041754801 ali 040416450 ali ga kontaktira preko elektronskega naslova info@ekod.si.

9. Preklic naročila

Po oddaji naročila kupec v roku ene (1) ure od oddaje prejme potrdilo o naročilu na njegov elektronski naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov info@ekod.si ali pokliče na telefonsko številko 040416450. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena. Ponudnik storitve nudi podporo kupcem vsak delavnik med 9:00 in 15:00 uro na telefonski številki 040416450 in preko elektronskega naslova: info@ekod.si.

10. Dostava izdelkov

Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije. Za dostavo skrbi GLS, Pošta Slovenije ali drug dobavitelj po izbiri ponudnika. Za blago na zalogi je dobavni rok od 1 do 5 delovnih dni, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo.

11. Odstop od nakupa in vračilo blaga

Kupec lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov reklamacije@ekod.si. Kupec ima pravico, da v 14 dneh, od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od naročila pravočasno, če je poslano v pisni obliki v roku 14 dni od prejema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ob vračilu artiklov je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa. NASLOV ZA VRAČILO BLAGA: Ekod d.o.o., Vrenska gorca 16, 3255 Buče

12. Garancija in reklamacije in vračilo/zamenjava izdelkov

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti na prodajalčev naslov. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako. Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

13. Stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

14. Reševanje sporov

Za reševanje morebitnih nastalih sporov je pristojno sodišče. Izvensodno reševanje sporov V skladu s splošnimi pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev podjetje Ekod d.o.o. Vrenska gorca 16, 3255 Buče ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov. Varnost Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno. Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov z uporabo 2056-bitnega kodiranja. Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku. 12. Garancija Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

15. Menjava izdelka

Ob ugotovitvi, da vam velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za ustrezno velikost. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

16. Začasna prekinitev izvajanja storitev

Ponudnik lahko začasno prekine oz. odstopi od splošno uporabljenega urnika opravljanja storitev. O omejitvi oziroma prekinitvi opravljanja storitev je ponudnik storitve dolžan obvestiti stranko, ki je izdelke že naročila oz. mora obvestilo objaviti na naslovni strani www.pekarnapodgradom.si. V teh primerih kupec ne more uveljavljati odškodnine.

17. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat.

18. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu kupcev in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Morebitne pisne pritožbe glede dokazane nedoslednosti oz. glede napačne vsebine pošiljke pri dostavi uporabniki pošljejo ponudniku preko elektronskega poštnega naslova info@ekod.si ali po klasični pošti na naslov: Ekod d.o.o., Vrenska gorca 16, 3255 Buče. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Pisna pritožba mora biti podana najkasneje v sedmih (7) dneh od dostave blaga in mora biti natančno vsebinsko obrazložena. Po preteku tega roka kupec izgubi pravico zahtevati povračilo denarja od ponudnika storitve. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Predvideni rok za reševanje reklamacij je petnajst (15) dni, v nasprotnem primeru lahko kupec vloži pritožbo na Agencijo za pošto in elektronske komunikacije RS. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

19. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o proizvodih, ki jih napišejo uporabniki spletne strani. Mnenja in ocene proizvoda so mnenje posameznika in ne nujno stališče uredništva spletnega mesta Pekarnapodgradom.si. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. 20. Uporaba spletnih piškotkov O piškotkih Piškotki niso nič novega, vsi obiskovalci spletnih strani imamo na svojih računalnikih, tablicah, mobitelih shranjenih že veliko piškotkov z različnih spletnih strani. Novo je zgolj to, da z novo zakonodajo (ZEKom-1) prihaja do sprememb glede obveščanja oz. soglašanja obiskovalcev z njihovo uporabo. Kaj so piškotki? So male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni. Zakaj so piškotki potrebni? So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

Nekaj konkretnih primerov uporabe piškotkov:

• za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske

• za shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjave na delih spletnih mestih, kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljene za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi

• za spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja, ...) Onemogočenje piškotkov Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

• Internet Explorer 9

• Internet Explorer 7 in 8

• Chrome

• Firefox

21. Podatki o podjetju

S spletno trgovino www.pekarnapodgradom.si upravlja podjetje

Ekod d.o.o., Vrenska gorca 16, 3255 Buče

Telefonska številka: 051 311 416 ali 040 416 450

E-mail: info@ekod.si

Naziv podjetja: Ekod d.o.o. Vrenska gorca 16, 3255 Buče; PE Pekarna pod gradom, Trška cesta 4, 3254 Podčetrtek

Naslov podjetja: Vrenska gorca 16, 3255 Buče

Davčna številka: SI80264654

Zavezanec za DDV: DA

Matična številka: 5796750000

Želimo vam prijetno nakupovanje.

Vaša spletna trgovina Pekarna pod gradom.